Tuesday 12 November 2013

Impianku Berniqab

Assalamu'alaikum dan selamat pagi semua...

Dua tiga menjak ni dah semakin kurang wanita berniqab yang saya lihat disekeliling saya. Dan kalau ada, saya tak dapat elak mesti nak pandang betul2 dan perhatikan jenis niqab yang dipakai...

Kalau dulu memang rasa lain bila lihat wanita berniqab dan sangat terasa dalam hati bahawa mencintai Allah dan mengamalkan sunnah tu lebih indah dan menenangkan jiwa...Memang terasa nak pakai dan saya juga tak mahu beri alasan kenapa saya tidak memakainya...cukuplah saya simpan dulu niat ni dalam hati, moga suatu hari nanti bila Allah menentukan bahawa saya telah bersedia, saya akan dapat pakai juga niqab...

Bercakap tentang impian ni, saya telah mengambil langkah untuk jadi Agen Dropship Niqab Online. Kerana masih baru, saya belum lagi mendapat gambar-gambar produk untuk dikongsikan kepada semua. Namun ini tidak menghalang saya untuk menerima tempahan dari cikpuan-cikpuan untuk mendapatkan niqab yang lembut dan gebu dari FB Niqab Online.

Semoga dengan memudahkan kalian semua mendapatkan niqab, Allah akan mudahkan dan bantu saya capaikan impian saya untuk berniqab...



Click pix to visit the Page

3 comments:

  1. alhamdulillah ;)


    shada guna software paint je, tapi lukis pakai pen tablet. hihi

    ReplyDelete
  2. oh...guna tablet...patut pun...comel...

    ReplyDelete
  3. 6013 391 1191. saya xtahu camne nak contact

    ReplyDelete